Tilaus- ja toimitusehdot

Maston Oy 0680640-0 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: maston@maston.fi
Puhelin: 020 718 8580
Postiosoite: Teollisuustie 10, 02880 Veikkola

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta. Sähköpostiin lähetetään myös muu tarpeellinen tieto.

Maksaminen

Verkkokaupan maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Paytral: Tietoa maksamisesta

Maksutavat

Paytrail -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Walley ja Walley yrityslasku.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.

Tarjoamme mahdollisuuden maksaa laskulla yhteistyössä Walley:n kanssa. Kun valitset maksutavaksi laskun ja sinulle myönnetään laskumahdollisuus, saat tilatut tavarat itsellesi ennen niiden maksamista.

Voit maksaa koko laskun summan kerralla tai, jos sinulle myönnetään mahdollisuus maksaa tililuotolla, jakaa maksun pienempiin osiin maksamalla vähintään laskulla näkyvän vähimmäissumman eräpäivään mennessä. Laskun osissa maksaminen edellyttää, että laskun saatuasi allekirjoitat luottosopimuksen Walley:n kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa my.walley.fi.

Kun valitset laskulla tai tililuotolla maksamisen, voit tehdä tilauksen ainoastaan väestörekisterissä olevaan vakituiseen osoitteeseesi. Sinun tulee olla vähintään 18-vuotias tilaushetkellä ja Walley tekee luottotietojesi tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Viivästyneistä maksuista veloitetaan lainmukaiset muistutusmaksut ja perintäkulut sekä korkoa viivästyneeltä ajalta.

Saat täydelliset ehdot ja tiedot Walley Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä:

Yleiset lasku-, tililuotto- ja osamaksuehdot
Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot

Tarjoamme yhdessä Walley:n kanssa yrityksille mahdollisuutta maksaa laskulla.
Kun valitset maksutavaksi laskun, saat tuotteet itsellesi ennen maksamista. Myöhästyneestä tai maksamattomasta laskusta peritään muistutusmaksu ja viivästyskorko. Saat näkyviin Walleyin laskun ehdot kokonaisuudessaan seuraavasta linkistä:

Laskun yleiset ehdot

Toimitus

Tuotetilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-3 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Mahdolliset palvelut toimitetaan sopimuksen mukaisesti.

Palautukset: tuotteet

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Palautuksesta aiheutuvat kulut maksaa asiakas. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Mikäli tuote on räätälöity asiakkaan toiveiden mukaisesti, ei sillä ole vaihto- eikä palautusoikeutta. Esimerkiksi asiakkaan tarpeisiin sävytetyllä tuotteella ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.

Palautukset: palvelut

Kun palvelu on suoritettu kokonaan tai palvelun suorittaminen sähköisesti tai fyysisesti on jo aloitettu ei palautusoikeutta ole.

Palautusohjeet

Palautuksesta on aina ensin sovittava verkkokaupan kanssa. Palautuksesta voi sopia sähköpostilla: maston@maston.fi. Varmistathan ennen tuotteiden palautusta, että tuotteet ovat myyntikuntoisia eikä niitä ole käytetty eikä tuotteen sinettiä ole rikottu.

Liitäthän tilauksen mukaan seuraavat tiedot:

  • Yhteystietosi: Nimi, osoite ja puhelinnumero
  • Tilausvahvistus (Tai tilausnumero), löytyy sekä kuitista että sähköpostiin toimitetusta tilausvahvistuksesta.
  • Palautuksen syy (vapaaehtoinen tieto). Emme voi vaatia syytä palautukselle, mutta haluamme kehittää toimintaamme ja haluaisimme mielellään kuulla, minkä takia palautus tehdään. Näin voimme palvella asiakkaitamme jatkossa paremmin.

Mikäli pystyt toimittamaan tilauksen mukana joko tilausvahvistuksen tai kuitin, näemme siitä maksun palautukseen tarvittavia tietoja lukuun ottamatta kaikki tarpeelliset tiedot. Antamalla meille mahdollisimman tarkat tiedot autat meitä palautuksen käsittelyssä ja nopeutat asian käsittelyä.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.
Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Mikäli asiakkaalle toimitettu tilaus palautuu verkkokauppaan asiakkaan noutamatta lähetystä tai toimituksen ollessa lähettäjästä riippumatta epäonnistunut, veloitetaan asiakkaalta käsittelymaksu 8 euroa (alv 0 %). Lisäksi asiakkaalta veloitetaan toteutuneet rahtikulut. Käsittelymaksu sekä rahtikulut pidätetään tilauksen alkuperäisestä maksusta.

Tietosuoja

Käsittelemme henkilötietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti. Jos olet rekisteröitynyt Verkkokauppaan, sovelletaan sinuun lisäksi aikaisemmin hyväksymiäsi ehtoja.

Voimme käyttää alihankkijoita ostosten keräämisessä ja kuljettamisessa. Keräilijämme saavat sinua koskevia tietoja käyttöönsä, jotta voivat toimittaa sinulle tilaamasi tuotteet. Lisäksi, jos maksat ostoksesi verkossa, maksutiedot välitetään edelleen palveluntarjoajallamme maksujen toteuttamista varten.

Myyntialue

Tuotteitamme voi tilata verkkokaupan kautta toistaiseksi vain Suomeen.